Kære Kirsten
Ja det har ikke været det nemmeste år for dig – men trods den store sorg og den store livsændring det nu engang er at miste sin livsledsager, så har du alligevel fået os nye medlemmer indlemmet i det beboer sociale udvalg. Det kun et enkelt møde du ikke har deltaget i. Og ja vi haft vores debatter og har forskellige syn på mangt og meget, men vi har dog sammen formået at få sat skub i det beboersociale i Lundegården, du har fortalt historien og ledt os på vej. Sammen har vi startet fremtidens BSU.
Kirsten – du har sku knoklet – købt ind, dækket bord, slæbt øl og vand – nå ja sågar fastelavnstønder. Været aktiv i motionsklubben og motioneret mange andre. Jeg helt sikker på at andre har mange flere input til din historie i Lundegården. Vi er alle helt sikre på at du om nogen ved at der ligger hårdt arbejde og mange interessetimer i den frivillige indsats det nu en gang er at være aktiv i det beboersociale i sin bebyggelse. Du har været med i rigtig mange år og sammen med Hans er og bliver du en del af den historie som kommer til at tegne Lundegården, det tænker jeg godt du kan være stolt af.
Hvis du ikke havde haft vilje til at fortsætte ene kvinde i en hel årrække så det ikke til at vide hvor BSU havde været i dag.
SÅ TAK Kirsten for at vise vejen TAK for at holde ud og sidst men ikke mindst TAK for du har stillet dig rådighed så vi i fremtiden kan søge råd og vejledning når vi støder på problemer. Det kommer vi temmelig sikkert til at benytte os af.
Til dig fra Lundegården
BSU, bestyrelsen og beboerne.