Vi vil meget gerne høre fra beboere der har lyst til at være med til at arrangere sildebord i februar måned. Det vil være dejligt hvis du har en opskrift på nogle skønne sild som du kunne have lyst til at kreere til dette arrangement. Du vil selvfølgelig få udgifterne til fremstilling af netop dine specielle sild refunderet. Skriv gerne en mail til kirhans46@gmail.com – eller ring 2460 3073 så vi i fællesskab kan planlægge hvad vi kan gøre i fællesskab.
mange hilsener
Kirsten Møller
formand BSU