Hvis en beboer ønsker, at afdelingsbestyrelsen skal informeres om et problem eller andet, bedes beboeren kontakte afdelingsbestyrelsen direkte på afdelingsbestyrelsen@mit-lu.dk og ikke nøjes med at slå kommentaren/spørgsmålet i Lundegårdens Facebook-gruppe.
At det bliver slået op i denne Facebook-gruppe er ikke ensbetydende med, at afdelingsbestyrelsen ser det. Faktisk er flere fra afdelingsbestyrelsen ikke medlem af gruppen.
Det er heldigvis en meget aktiv og levende gruppe; det har dog den ulempe, at spørgsmål og kommentarer kan blive “væk” i de mange opslag. Også selvom vi besøgte gruppen jævnligt.
Så… for at afdelingsbestyrelsen kan tage sig af et emne og/eller svare på et spørgsmål, skal man kontakte afdelingsbestyrelsen direkte på afdelingsbestyrelsen@mit-lu.dk
Det er her vi ser spørgsmål og kommentarer, og det er derfor her vi kan reagere.
Med venlig hilsen
afdelingsbestyrelsen