Som vi vist alle kunne forudse, må afdelingsmødet i år afholdes over to dage. Første “runde” var onsdag d. 30. marts, og anden “runde” er nu her d. 27. april.
Det er ikke to møder. Det er samme møde.
30/3 – Første del
- Årsberetning – godkendt
- Regnskab – taget til efterretning
- Budget – godkendt
- Valg til bestyrelse – valgt
- Renovationsløsning – vedtaget
- Ladestandere – ikke vedtaget
- Fibernet – vedtaget
- Valg til BSU – formand valgt
27/4 – Anden del
- Valg til afdelingsbestyrelsen – kan suppleant og medlem af bestyrelsen bytte plads?
- Valg til BSU
- Vedtagelse af regelsæt
- Råderet
- Installationsret
- Husorden
- Vedligeholdelsesreglement
- Indkomne forslag
- Eventuelt
Sted: Store Sal i Tapeten
Tid: kl. 18.30-22.45 d. 27. april
D. 30. marts ville vi i samarbejde med BSU sørge for transport mellem Lundegården og Tapeten/retur for dem, der ikke har mulighed for at tage bil, cykel eller bus. Kun én meldte sig, og hun fik kørelejlighed med en anden beboer. Tak til BSU og den hjælpsomme beboer.